0

یک لیوان آب خنک روی میز کار  

بازدید 37

«آب مایه‌ی حیات است» جمله آشنایی که به اهمیت آب اشاره دارد. اما چرا آب این‌قدر مهم است؟

آب عنصری حیاتی و زندگی بخش است. علاوه‌بر این‌که بیش از سه‌چهارم کره زمین را آب دربرگرفته و مهم‌ترین عنصر تشکیل دهنده موجودات است؛ حدود 60 درصد بدن انسان نیز از آب تشکیل شده است. انسان بدون غذا خوردن می‌تواند تا هفته‌ها زنده بماند درحالی که بدون نوشیدن آب  فقط سه روز زنده می‌ماند.

نوشیدن کافی آب در طول روز برای بدن بسیار ضروری و مهم است. تحقیقات نشان داده‌ است نوشیدن حداقل 8 لیوان آب به بهبود عملکرد بدن انسان کمک می‌کند. از فواید نوشیدن آب کافی می‌توان به بهبود سلامت مغز و قلب، بهبود عملکرد سلول‌های بدن، کاهش استرس، تنظیم دمای بدن، بهبود اکسیژن‌رسانی خون، رفع سوزش معده، سلامت پوست، بهبود وضعیت تناسب اندام و کمک به دفع مواد زائد بدن نام برد.

نوشیدن آب به خصوص در فصل گرما که انسان تعرق بیشتری دارد و در معرض ازدست‌دادن آب بیشتری است، ضروری‌تر است. از دست دادن آب بدن می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری بر سلامت انسان شود. تشنگی زیاد، خستگی و ضعف عمومی، کمبود انرژی، سردرد، سوزش و خشکی گلو، اختلال در دید، تپش قلب، لب‌های خشک و ترک‌خورده، خشکی مخاط بینی، تیرگی رنگ و کاهش تعداد دفعات ادرار از علایم کمبود آب در بدن است. علایمی که به‌سادگی می‌توان با نوشیدن مرتب و کافی آب از بروز آن‌ها جلوگیری کرد.

 

 با این‌همه چرا به اندازه کافی آب نمی‌نوشیم؟

زندگی پرهیاهو و استرس‌زای این روزها، غرق شدن در زندگی کاری و عدم توجه به نقش پررنگ نوشیدن آب در سلامت جسم از دلایل عدم توجه به نوشیدن آب است.

 

راهکار چیست؟

به سلامت جسم خود توجه کنیم. لازم است نوشیدن آب را وارد برنامه غذایی خود کنیم. یادداشت‌کردن تعداد لیوان ‌آب‌های نوشیده شده یا استفاده از اپلیکیشن‌های یادآور نوشیدن آب از راه‌هایی است که می‌تواند در طول روز ما را متوجه این موضوع کند. هم‌چنین در دسترس بودن آب خنک و سالم مورد مهمی است که در ترغیب ما به نوشیدن آب موثر است. به نظر شما راهکار ساده‌تری از قرار دادن یک لیوان آب جلوی دست و دیدمان هم وجود دارد؟  ایستکول این امکان را برای‌تان فراهم کرده.

 

آماده، روی میز کار

تصور کنید روی میز کارتان، یا کنار میز کامپیوتری که ساعت‌ها پشت آن می‌نشینید و بی‌وقفه به کاری که تمرکز بالایی نیاز دارد مشغولید و در حین انجام آن کار گذر زمان را به کلی فراموش می‌کنید؛  یک آبسردکن رومیزی قرار داشته باشد. آبسردکنی که هروقت اراده کنید یک لیوان آب خنک، گوارا و تصفیه شده در اختیارتان قرار می‌دهد بدون این‌که نیاز باشد از پشت میز کارتان بلند شوید. آب سردکنی که نه تنها یک لیوان آب خنک برای رفع تشنگی بلکه یک لیوان آب جوش برای خوردن چای، دم‌نوش یا قهوه هم  برایتان در کسری از ثانیه فراهم می‌کند. حالت ایده‌آل رسیدن به یک لیوان آب خنک یا گرم با  کمترین میزان حواس‌پرتی از کار که منجر به سیراب شدن و رفع خستگی و بهبود عملکرد جسمتان خواهد شد.

 

آبسردکن‌های رومیزی ایستکول

شرکت صنعتی تکران مبرد با نام تجاری ایستکول بزرگترین تولید کننده تخصصی آبسردکن‌های دومنظوره است. این شرکت در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان اقدام به تولید دو مدل آبسرد کن رومیزی کرده است.

آبسردکن رومیزی  مدل TM-DW414 که مناسب مصارف اداری، تجاری، بیمارستانی و خانگی است و دارای سه شیر سرد، گرم و ولرم و قفل محافظ آب داغ است.

این آبسردکن علاوه بر مصرف بهینه انرژی دارای صدای کم است که انتخاب مناسبی برای افرادیست که تمرکزشان با صدای محیط برهم می‌خورد.

بدنه این آبسردکن از استحکام بالایی برخورداراست و دارای نمایشگر LED آب سرد، گرم و ولرم می‌باشد.

قابلیت نصب منبع آب عادی و فیلتردار از بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است. هم‌چنین نمی‌توان از قابلیت نصب جالیوانی آهنربایی این آبسردکن چشم‌پوشی کرد.

 

  • برای اطلاع از ویژگی‌های بیشتر این آبسردکن رومیزی روی این‌جا کلیک کنید.

 

مدل دیگر آبسردکن‌های رومیزی ایستکول مدل TM-DW305UF است. مهم‌ترین ویژگی این آبسردکن قابلیت اتصال به آب شهری با ۴ فیلتر تصفیه است.

رنگ سفید-نارنجی بدنه این آبسردکن می‌تواند زیبایی چشم‌نوازی به میز کار شما بدهد.  هم‌چنین مجهز به قفل کودک برای آب گرم است که ایمنی کودکان دلبندتان را تضمین می‌کند.

وجود سنسور کاهش مصرف انرژی در شب و سیستم ایمنی کنترل درجه حرارت از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول است. شما با انتخاب آبسردکن‌های رومیزی ایستکول، علاوه‌بر بهره‌مندی در لحظه از آب سرد، گرم یا معتدل؛ می‌توانید عادت نوشیدن مستمر و  کافی آب را در خودتان ایجاد کنید؛ آن‌هم با کمترین زحمت و در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن و به سادگی سلامت، بهبود عملکرد مغز، قلب و بدنتان را تضمین کرده و از بیماری‌های ناشی از عوارض کمبود آب جلوگیری کنید.

 

آشنایی با انواع آبسردکن‌های ایستکول:

انواع آبسرکن و مشخصات هرکدام

 

ایستکول در راستای ایجاد شرایط خرید آسان برای مشتریان وفادار، امکان خرید اقساطی این محصول کاربردی را در این تابستان گرم فراهم کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *