0

شما هم با یخچال خوابگاهی خاطره دارید؟

یخچال سایز کوچک
بازدید 124

یخچال خوابگاهی بخشی از خاطرات جمعی دانشجویانی است که به داشنگاهی خارج از شهر محل سکونت‌شان می‌روند. زندگی دانش‌جویی در خوابگاه تجربه‌‌ای ویژه در زندگی بسیاری از افراد است که گاهی از آن دوره به‌عنوان یکی از دوره‌های خاص زندگی‌شان یاد می‌کنند.
در اغلب خوابگاه‌ها، یخچال‌های سایز کوچک وجود دارد. یخچال‌هایی که شبیه به آن‌ها را در بیمارستان‌ها و هتل‌ها دیده‌ایم. برخی خوابگاه‌ها از این یخچال در آشپزخانه‌ی مشترک میان چند اتاق استفاده می‌کنند و برخی هم هر اتاق را به یک یخچال سایز کوچک خوابگاهی مجهز می‌کنند.
اگر خودتان هم تجربه‌ی زندگی در خوابگاه را نداشته باشید، احتمالاً در خاطرات و صحبت‌های اطرافیان‌تان شنیده‌اید که وقتی برای تحصیل در دانشگاه به شهر دیگری می‌رفتند، از خانه مواد غذایی با خود می‌بردند و گاهی مجبور بودند روی ظرف غذا نام‌شان را بنویسند تا در یخچال مشترک میان دانش‌جویان خوابگاه مشخص باشد که ظرف متعلق به چه کسی است.

 

یک یخچال خوابگاهی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

فضای کمی را اشغال کند

اتاق خوابگاه، مساحت محدودی دارد و حداقل چهار نفر در آن اتاق کوچک زندگی می‌کنند. استفاده از یک یخچال سایز بزرگ در یک فضای کوچک آن هم برای مصرف زندگی مجردی در دوره‌ی دانشگاه، منطقی به‌نظر نمی‌رسد.

طراحی داخلی مناسبی داشته باشد

طراحی داخلی یک یخچال هتلی یا خوابگاهی باید به گونه‌ای باشد که از حجم کم یخچال بهترین استفاده انجام شود و تا حد امکان، ساده باشد تا بتوان از ظرفیت آن بهترین استفاده را داشت.

مصرف برق آن بهینه باشد

بسیاری از خوابگاه‌ها و مراکز عمومی در طول سال با مشکل افت جریان برق و قطعی آن مواجه می‌شوند. در انتخاب یک یخچال هتلی یا خوابگاهی باید به میزان مصرف آن توجه شود. فرض کنید یک خوابگاه صد اتاق داشته باشد. استفاده از صد یخچال که هرکدام نسبت به یخچالی مشابه در بازار فقط ده‌درصد برقِ کم‌تری مصرف کند، به صرفه‌جویی چشم‌گیری در مصرف برق کل خوابگاه منجر می‌شود.

 

 

ایستکول در خاطره‌ی زندگی هزاران دانش‌جو

شرکت تکران مبرد با نشان تجاری «ایستکول» یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید یخچال سایز کوچک برای مصارف خانگی، اداری و صنعتی است. بسیاری از خوابگاه‌های دانش‌جویی از یخچال‌های سایز کوچک ایستکول استفاده می‌کنند. ازاین‌رو همواره تولیدکنندگان ایستکول خودشان را در خاطرات جمعی دانش‌جویی شریک می‌دانند.
بسیاری از تجربه‌های مهم زندگی برای اولین‌بار در دوره‌ی دانش‌جویی و در زندگی خوابگاهی یا مجردی شکل می‌گیرد. اولین غذاپختن‌ها، اولین تلاش‌های جدی برای استقلال در امور روزمره‌ی زندگی و البته در کنار آن کوشش برای تخصص پیداکردن در یک زمینه‌ی تحصیلی و شغلی. یکی از جذاب‌ترین احساس‌هایی که یک تولیدکننده‌ی صنعتی می‌تواند داشته باشد، همین حضورداشتن در اولین تجربه‌های مهم زندگی هزاران دانش‌جو در سراسر کشور است.
ایستکول با تولید یخچال‌های سایز کوچک، در اتاق بیماران بیمارستان‌ها، در اتاق خوابگاه دانشجویان و در اتاق بسیاری از کارمندان اداره‌ها و سازمان‌ها در بخشی از جریان زندگی روزمره‌ی آن‌ها نقش ایفا می‌کند. یکی دیگر از محصولات این تولیدکننده‌ی داخلی، یخچال‌‌فریزر خودرو است که با قرارگرفتن در صندوق عقب ماشین، همراه مسافرین است و با بی‌نیازساختن آن‌ها از خرید در طول سفر و دراختیارگذاشتن امکانات غذایی که در خانه به آن‌ها دسترسی وجود دارد، به بخش مهمی از تجربه‌ی سفر آدم‌ها تبدیل می‌شود.

 

با انواع یخچال‌های سایز کوچک ایستکول آشنا شوید:

مشخصات یخچال‌های سایز کوچک ایستکول، مناسب برای خوابگاه‌ها و خانه‌های دانش‌جویی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *