0

سوپرمارکت محله‌ی شما هم یخچال ویترینی دارد؟

بازدید 120

در دنیای پرشتاب این روزها، همه‌ی افراد شهر عجله دارند. همه از کمبود وقت شاکی هستند. شغل دوشیفت، ماندن پشت ترافیک تمام‌نشدنی خیابان و چراغ‌قرمزهای طولانی باعث می‌شود در انتهای یک روز کاری وقتی افراد برای خریدن نوشیدنی شام شب به سوپرمارکت محله می‌رسندT دیگر حوصله‌ای برایشان باقی نمانده باشد. این‌جاست که اهمیت وجود یک یخچال ویترینی در سوپرمارکت‌ها خودش را نشان می‌دهد.سبز، نارنجی، قرمز و طیفی از رنگ‌ها درنهایت زیبایی کنار هم چیده شده‌اند. مشتری بدون‌ این‌که بخواهد از موجود بودن یا نبودن کالا سوالی بپرسد فقط باید خوب نگاه کند. بعد از انتخاب، درب شیشه‌ای یخچال ویترینی را باز کند و نوشیدنی دلخواهش را بردارد؛ به‌همین سادگی.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از سمت فروشنده‌ی سوپرمارکت تذکر دریافت کرده باشید که درب یخچال مدت طولانی باز مانده و ممکن است یخچال آسیب ببیند. یک یخچال شوکیس یا ویترینی، با نمایش محتوای درونی، شما را از بازنگه‌داشتن دربِ یخچال حین تصمیم‌گیری بی‌نیاز می‌سازد.

 

یخچال ویترینی یا شوکیس چیست؟

یخچال ویترینی یخچالی‌ست که علاوه‌بر خنک نگه‌داشتن مواد غذایی، درب شیشه‌ای داشته و امکان دیدن محتویات درون یخچال را فراهم می‌کند. این محصول هم یخچال است و هم ویترین. هم‌زمان با این‌که مثل یک یخچال خنک‌سازی می‌کند، قابلیت نمایش محتوای درونش را دارد و کاربرد زیبایی ویژه‌ای در دکوراسیون‌های مختلف پیدا می‌کند.

شرکت تکران مبرد با نشان تجاری «ایستکول» با تجربه‌ای نزدیک به نیم‌قرن فعالیت صنعتی، سال‌هاست که با تولید یخچال شوکیس یا ویتریتی پاسخ‌گوی نیاز علاقه‌مندان به این یخچال‌ها است.

 

 

از یخچال شوکیس در چه مواردی استفاده می‌شود؟

از یخچال‌های شوکیس یا ویترینی عمدتاً در کافی‌شاپ‌ها، گیم‌نت‌ها، مهد کودک‌ها و منازل مسکونی استفاده می‌شود. بیش‌تر افراد از این یخچال‌ها برای چیدن انواع نوشیدنی استفاده می‌کنند. ازاین‌رو استفاده از یخچال ویترینی در گوشه‌ی فضای پذیرایی خانه یا اتاق‌ها هم رواج دارد.

داشتن یک یخچال شوکیس می‌تواند جلوه‌ی خاصی به مهمانی‌ شما ببخشد. در بسیاری از دورهمی‌های مناسبتی، از یخچال ویترینی به‌عنوان نگه‌دارنده‌ی کیک مناسبتی هم استفاده می‌شود. کیک تولد، کیک‌های یخچالی مناسبت‌هایی مثل یلدا و دسرهایی که باید از آن‌ها در دمای پایین نگه‌داری شود، در یخچال ویترینی هم سالم می‌مانند و هم به زیبایی فضای داخلی مهمانی کمک می‌کنند.

 

 

چرا وجود یخچال ویترینی ایستکول در هر سوپرمارکتی لازم است؟

کارایی و زیبایی توامان

یخچال‌های ویترینی ایستکول به دلیل داشتن درب شیشه‌ای، بدنه‌هایی با تنوع رنگی و سیستم روشنایی داخل یخچال، می‌توانند به زیبا شدن دکوراسیون داخلی سوپرمارکت‌ها کمک کنند. دیدن محصولات با بسته‌بندی و رنگ‌های متنوع چیده شده داخل این یخچال‌ها هر بیننده‌ای را به سمت‌شان می‌کشاند. این یخچال‌ها علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری، انتخاب محصول را هم برای مشتری آسان می‌کنند؛ ویژگی کاربردی بسیار مهمی که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

تقریبن تمامی هایپرمارکت‌های مدرن از این یخچال‌ها استفاده می‌کنند اما هنوز برخی سوپرمارکت‌ها به لزوم استفاده از این یخچال‌ها توجه نمی‌کنند.

 

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و زمان

تعداد زیادی یخچال در هر فروشگاه مواد غذایی وجود دارد؛ به‌ همین‌ دلیل انتخاب یک یخچال کم‌مصرف می‌تواند باعث صرفه‌جویی در صورت‌حساب هزینه‌های انرژی پایان هر ماه شود. یکی از ویژگی‌های مهم یخچال‌های شوکیس ایستکول، مصرف انرژی بهینه (گروه کم‌مصرف) این یخچال‌هاست.

بالاتر اشاره شد که درب شیشه‌ای باعث می‌شود مشتری یا مصرف‌کننده به‌محض رسیدن به نزدیکی یخچال، فرایند تصمیم گیری را شروع کند. علاوه‌بر آن، کسانی که در محیط‌های مجهز به یخچال ویترینی کار می‌کنند (مثل کافی‌شاپ)، می‌توانند در کسری از ثانیه موجودیِ یخچال را بررسی کنند و در صورت کسری یکی از نوشیدنی‌ها یا مواد غذایی در یک فاصله‌ی زمانی کوتاه برای شارژ آن اقدام کنند. اگر این‌گونه نباشد، کنترل موجودی محتوای داخل یخچال مستلزم بارها باز و بسته‌شدن دربِ آن است که علاوه‌بر آسیب‌زدن به دستگاه باعث اتلاف انرژی قابل‌توجهی در طول زمان می‌شود.

 

فن با حداقل صدا

نویز حاصل از کارکردن دستگاه‌های برقی می‌تواند آرامش محیط را به هم بزند. مخصوصاً در جایی مثل سوپرمارکت که دستگاه‌های برقی زیادی وجود دارد. فروشندگان ساعات زیادی در سوپر‌مارکت می‌گذرانند، مشتری نیز برای انتخاب محصول خود به تمرکز نیاز دارد؛ بنابراین فراهم‌کردن یک محیط آرام و کم‌صدا ضروری‌ است. یکی از ویژگی های مطلوب یخچال‌های شوکیس ایستکول، وجود فن با حداقل صدا در این محصولات است. می‌توان اطمینان داشت با وجود این یخچال‌ها، آرامش محیط حفظ خواهد شد.

ایستکول همواره کوشیده تا با تولید محصولاتی با تکنولوژی روز و کیفیت استاندارد علاوه‌بر پاسخ به نیازهای مشتریان، باعث جلب رضایت آن‌ها شود. یخچال‌های شوکیس ایستکول از آن‌دست محصولاتی‌ست که با توجه به نیاز روز جامعه به تولید محصولات کاربردی، جمع‌وجور و با طراحی زیبا‌ تولید می‌شود.

 

یخچال‌های ویترینی ایستکول با طراحی مدرن و در اندازه‌های مختلف 3، 5 و 9 تولید می‌شوند. این سری از یخچال‌های ایستکول، در قسمت بالای محصول به پنل دیجیتال مجهزند. برای آشنایی بیش‌تر با جزئیات یخچال شوکیس ایستکول روی عبارت زیر کلیک کنید:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *