0

 یک تابستان خاطره‌انگیز با تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند
بازدید 32

«حوصله‌ام سر رفته». احتمالاً این جمله، پرتکرارترین جمله از دهان بچه‌ها در فصل تابستان باشد. جمله‌ای که می‌تواند کل تابستان یک خانواده را خراب کند. در مواجهه با بچه‌هایی که این جمله را مدام تکرار می‌کنند، هر پدر و مادری صبرش را از دست می‌دهد و ممکن است به جای تعطیلاتی خاطره‌انگیز، لحظات به‌گونه‌ای سپری شود که هم بچه‌ها و هم والدین برای رسیدن ماه مهر و بازشدن مدارس لحظه‌شماری کنند. اما می‌توان خیلی ساده بازی را عوض کرد‌ و از تابستان به جای خاطرات روزهای گرم و کلافه‌کننده، یک دوره‌ی خاطره‌انگیز در ذهن بچه‌ها ساخت.

تابستان و اوقات فراغت به این معنا نیست که کودک و نوجوان خود را رها کنید. اتفاقاً تابستان همان فرصت طلایی‌ست که باید از آن از به‌عنوان ساختن خاطره‌های فراموش نشدنی استفاده کنید. خاطراتی که کانون خانوده‌تان را گرم‌تر کرده و فرزندانتان بعدها نزد بچه‌هایشان با شادی از آن یاد کنند. پس در قدم  اول یک قلم و کاغذ بردارید و برای اوقات فراغت خود و فرزندانتان برنامه‌ریزی کنید.

در ادامه چند پیشنهاد جذاب برایتان داریم؛ قط قبل از خواندن مطمئن شوید یک تلویزیون هوشمند در دسترس دارید‌.

 

۱دیدن فیلم و انیمیشن

تابستان بهترین زمان برای دیدن فیلم‌ها و انیمیشن‌های موردعلاقه و مناسب سن بچه‌ها با تلویزیون هوشمند است. مخصوصاً تابستان امسال که انیمیشن‌های مطرحی مثل Toys Story 5 و  Inside Out 2 و موارد جذابی دیگر روانه‌ی بازار فیلم و سرگرمی شده‌اند.

 

انیمیشن مورد علاقه‌ی فرزندتان را پیدا کرده و از پلتفرم محبوب‌تان در تلویزیون هوشمند آن را تماشا کنید:

فهرستی از بهترین انیمیشن‌های سال 2024

 

تماشای فیلم و انیمیشن با تلویزیون هوشمند را ساده و معمولی برگزار نکنید؛ بلکه برایش آیین و آدابی خاص تدارک ببینید تا به‌یادماندنی‌تر شود. شما می‌توانید دو یا سه شب در هفته را مشخص کرده، خوراکی‌های موردعلاقه فرزندانتان را تدارک دیده و یک فضای راحت برای نشستن یا دراز کشیدن جلوی تلویزیون ایجاد کنید، چراغ‌ها را خاموش کرده و سینمای خانگی خودتان را درست کنید. مطمئن باشید لذت این شب‌ها در کام فرزندانتان خواهد ماند. خیلی از  ما همین حالا می‌توانیم به یاد بیاوریم بسیاری از فیلم و سریال‌هایی که در طول عمرمان تماشا کرده‌ایم، مربوط به تابستان بوده. سال پیش یک کارگردان ایرانی در مصاحبه‌ای گفت با تماشای «جشنواره‌ی فیلم‌های تابستانیِ» شبکه‌ی دو در ایام کودکی به فیلم و سینما علاقه‌مند شده است.

 

۲بازی‌های آنلاین

تلویزیون‌ هوشمند ایستکول، قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. شما می‌توانید با اتصال به اینترنت و جست‌وجوی بازی‌های آنلاین مخصوص، ساعت‌های به‌یادماندنی در کنار فرزندانتان باهم بازی کنید. اگر کنسول‌ بازی داشته‌باشید که چه بهتر. قطعاً ساعاتی خوش و به‌یادماندنی در کنار کودکان و نوجوانان خواهید گذراند. فقط حواستان باشد بگذارید در نهایت، امتیاز فرزندانتان از شما بیش‌تر شود!

 

۳خاطره‌بازی

دیدن فیلم‌های کودکی بچه‌ها و تجدید خاطره آن دوران، هم برای شما و هم برای فرزندانتان دلچسب خواهد بود. مرور خاطرات خوش کودکی در قاب تلویزیونی با کیفیت، حس محبت و تعلق بین اعضای خانواده را بیشتر خواهد کرد و به یادتان خواهد انداخت که چه روزهای شیرینی را در کنار یکدیگر گذرانده‌اید و گذر زمان را متوجه خواهید شد. موضوعی که باعث می‌شود بیش‌تر قدر کنار هم بودن و لحظه حال را بدانید.

امروزه کارشناسان علوم تربیتی از «خاطره‌بازی» با عکس‌ها و فیلم‌های موجود به‌عنوان یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین بازی‌ها برای کودکان یاد می‌کنند. می‌توانید با خلاقیت خودتان، مرور این عکس‌ها را به یک بازی یا مسابقه تبدیل کنید. به عنوان مثال، می‌توانید با دیدن یک عکس در تلویزیون هوشمند، از همسر یا فرزندتان بخواهید دیگر اتفاقات مربوط به روزی که آن عکس گرفته شده را مرور کنند و به بهانه ی آن عکس، خاطراتی دیگر از آن روز را احضار کنید.

 

۴اتصال تلفن همراه اعضای خانواده به تلویزیون هوشمند

به عنوان یک فعالیت دورهمی، می‌توانید به نوبت گوشی همه اعضای خانواده را به تلویزیون متصل کرده و از آن فرد بخواهید تصویر یا آهنگ مورد علاقه یا هر محتوایی که دوست دارد با شما به اشتراک گذاشته و برایتان پخش کند. فعالیتی که از طریق آن بیش‌تر به سلیقه فرزندانتان پی خواهید برد و به آن‍‌ها نشان می‌دهید که سلیقه آن‌ها برای‌تان اهمیت دارد. هدف از انجام این فعالیت نزدیک شدن و آشنایی بیشتر اعضای خانواده با علایق یکدیگر در بستری شاد و مفرح است. خاصیت اتصال تلفن همراه به تلویزیون در تلویزیون‌های هوشمند ایستکول با بالاترین فناوری وجود دارد‌.

 

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند دارید، می‌توانید با انتخاب و خرید تلویزیون‌ هوشمند 42 اینچی ایستکول، تابستانی خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی برای خانواده خود رقم بزنید.

 

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *