0

بزن بریم، یخچال‌خودروی ایستکول داریم!

بازدید 40

حتماً تا به امروز چندبار فهرست وسایل موردنیازتان را برای سفر نوروزی مرور کرده‌اید. در این یادداشت می‌خواهیم شما را با یک هم‌سفر جدید آشنا کنیم که در صورت هم‌راهی، شما را از بسیاری از وسایل بی‌نیاز خواهد کرد.

اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید، یا برنامه‌ی کمپینگ در روزهای عید دارید، یخچال‌خودروی ایستکول به شما کمک می‌کند، سفری ارزان و راحت داشته باشید.

 

 

سفر ارزان و راحت نوروزی با یخچال‌خودروی ایستکول

یخچال‌خودرو سفرهای غیرممکن را برای شما ممکن می‌سازد. می‌توانید با به‌همراه‌داشتن نوشیدنی خنک و مواد غذایی سالم و تازه، راهی مسیرها و مقصدهایی شوید که دست‌رسی به مواد غذایی در آن‌جا دشوار است.

مثلاً اگر در سفر به شمال بخواهید به جنگل بروید، دیگر نگران خراب‌شدن مواد غذایی در معرض هوای گرم نخواهید شد. هم‌چنین در طول مسیر و در جاده ممکن است کیلومترها به فروشگاه‌ها و مراکز خرید دست‌رسی نداشته باشید. یخچال‌خودرو دغدغه‌ی شما در ارتباط با نوشیدنی خنک در طول مسیر را برطرف می‌کند.

 

یخچال‌خودرو به‌طور چشم‌گیری هزینه‌های سفر را کاهش می‌دهد. خرید از مراکز خرید بین‌راهی هزینه‌ی زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. با داشتن یخچال خودرو می‌توانید قبل از شروع سفر، مواد غذایی مدنظرتان را خریداری کرده و آن‌ها را در یخچال2خودرو قرار بدهید و در طول سفر از آن‌ها استفاده کنید.

هم‌چنین این محصول از یک نظر دیگر هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. معمولاً وقتی خانواده‌ای برای طولانی‌مدت به سفر می‌رود، موقع برگشت از سفر با مواد غذایی توی یخچال مواجه می‌شود که تاریخ مصرف‌شان گذشته، یا سلامت و طراوت ظاهری‌شان را از دست داده‌اند. اگر یخچال خودرو داشته باشید، می‌توانید مواد غذایی توی یخچال خانه را با خودتان به سفر ببرید.

 

یخچال‌خودروی ایستکول چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک. ابعاد مناسب محصول

یخچال‌خودروی ایستکول، یا دقیق‌تر، «یخچال‌فریزر خودروی ایستکول» یک محصول با ابعاد خالص (بدون کارتن) ۴۷، ۳۶ و ۵۸ مناسب برای صندوق‌عقب انواع خودروهای شخصی و ماشین‌های سنگین است.

 

دو. گستره‌ی دمایی

این یخچال‌فریزر در گستره‌ی دمایی 5+ تا 18- کار کرده و شما را از کاهش دما برای نگهداری هر ماده‌ی غذایی بی‌نیاز می‌سازد.

 

سه. مقاوم در برابر ضربه و جابه‌جایی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال‌فریزر خودروی ایستکول، مجهزبودن آن به کمپرسور آنتی‌شوک است. کمپرسور آنتی‌شوک به هیچ‌عنوان بر اثر حرکت و صربه در طول سفر آسیب نمی‌بیند. یعنی اگر در صندوق‌عقب ماشین‌تان یک یخچال‌خودروی ایستکول دارید، نگران  دست‌اندازهای توی جاده نباشید. البته که دست‌اندازها به خود ماشین‌تان آسیب می‌زنند، اما به یخچال خودروی ایستکول نه.

 

چهار. اتصال آسان به خودرو

وقتی یخچال‌خودروی ایستکول تهیه می‌کنید، همراه با محصول، آداپتور و کابل‌های اتصال به فندکی خودرو، باتری خودرو و برق شهری را هم دریافت می‌کنید. این یخچال، بدون هیچ دردسری به‌آسانی به باتری و فندکی خودرو وصل می‌شود.

 

برای آشنایی بیش‌تر با یخچال‌فریزر خودروی ایستکول این‌جا  کلیک کنید

 

با تهیه‌ی یخچال‌خودروی ایستکول می‌توانید وقتی در ایام نوروز از شهرهای مختلف بازدید می‌کنید، بدون نگرانی از فاسدشدن مواد غذایی می‌توانید از شهرهای مختلف سوغاتی خرید کنید و با خود به منزل بیاورید.

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *