0

با ایستکول یک آب ‌و ‌هوایی عوض کنید!

بازدید 94

تعداد روزهایی که کلان‌شهرهای ما هوای کاملاً پاک داشته باشند، کم‌تر از تعداد انگشتان دو دست است.

برای فهمیدن سلامت آب لوله‌کشی هم فقط کافی‌ست به جرم‌های جداره‌ی داخلی کتری خانه‌تان نگاه کنید، یا به میزان حباب‌های کلری که در یک لیوان آب پر شده از شیر لوله‌کشی وجود دارد.

فقدان آب‌ و هوای سالم قطعاً در سلامت جسم و روان افراد جامعه تأثیرگذار است و شهری که آب و هوای خوب نداشته باشد، حال مردمانش نیز خوب نخواهد بود. در سال‌های اخیر مشکلات جسمی ناشی از آب ناسالم و هوای آلوده روزافزون بوده و به سلامتی افراد زیادی آسیب‌های بعضاً جبران‌ناپذیر رسانده است.

افراد برای حفظ سلامتی به انواع رژیم‌های غذایی رو می‌آورند، به باشگاه می‌روند و ورزش می‌کنند و کلی اقدام مستقیم و غیرمستقیم دیگر دارند، اما بااین‌حال آب‌وهوای ناسالم به آن‌ها آسیب می‌رساند. تفاوت اصلی آب‌وهوا با دیگر زمینه‌های مربوط به سلامتی این است که نمی‌شود از آن فاصله گرفت، مصرف از آن را متوقف و فراموش کرد. وقتی می‌شنویم فست‌فود به سلامتی آسیب می‌رساند، می‌توانیم برای مصرف آن برنامه‌ریزی کنیم، اما واقعیت این است که برای نوشیدن آب یا نفس‌کشیدن که از ضروری‌ترین اقدام‌های حیاتی‌اند، نمی‌شود تصمیم بزرگی گرفت.

 

 

مشکلات ناشی از مصرف آب آلوده

ما در طول روز، به خصوص در ماه‌های گرم سال باید به میزان کافی آب مصرف کنیم. متخصصان دراین‌باره می‌گویند نباید نوشیدن آب را مشروط به زمان احساس تشنگی دانست؛ چراکه احساس تشنگی یک علامت هشدار جدی از سمت بدن نسبت به نیاز به آب است و باید خیلی پیش‌تر از آن به فکر تأمین آب مورد نیاز بدن بود. مصرف کم آب آسیب‌های جدی و حیاتی را به‌دنبال دارد؛ شاید یکی از مهم‌ترین‌شان، آُیب به دستگاه کلیه و مجاری ادراری است. اختلال در عمل‌کرد کلیه و ایجاد سنگ کلیه از عوارض شایع مصرف کمِ آب است.

بااین‌حال هرچه متخصصان نسبت به مصرف آب به‌مقدار کافی تأکید می‌کنند، وقتی کیفیت آب خوب نباشد، نمی‌شود این توصیه‌ها را به‌صورت تمام و کمال در خدمت سلامتی دانست. یکی از شایع‌ترین مشکلات امروز به‌خصوص در کلان‌شهرها مسکل سنگ کلیه در اثر استفاده از آبی است که بیش‌ازحد املاح دارد.

 

 

مشکلات ناشی از تنفس در هوای آلوده

  • اختلال در عمل‌کرد سیستم ایمنی
  • اختلال در حافظه
  • مشکلات دستگاه تنفسی
  • تشدید آسم
  • آریتمی قلبی و بالارفتن احتمال مشکلات قلبی

 

 

هوای پاک، آب پاک با ایستکول

شرکت تکران مبرد با نام تجاری «ایستکول» در راستای تولیدات هدف‌مند و متنوع خود، با تولید دو محصول دستگاه‌ تصفیه هوا و آبسردکن گامی مثبت در ارتقای سطح سلامت آب‌وهوایی که شهروندان هر لحظه در معرض استفاده از آن هستند، برداشته است‌.

دستگاه‌های تصفیه هوای «ایستکول» با تنوع و کارایی زیاد، یکی از مهم‌ترین نیازهای افراد یعنی نیاز به هوای پاک را تامین می‌کنند. این دستگاه‌ها با تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد خود علاوه‌بر از بین‌بردن ذرات معلق، دود و بو، با دارا بودن تکنولوژی لامپ یو-وی باعث از‌ بین‌رفتن باکتری و ویروس‌های محیط شده و هوای پاک و مطبوع در محیط ایجاد می‌کنند.

 

با انواع دستگاه تصفیه‌هوای ایستکول آشنا شوید:

انواع دستگاه تصفیه‌هوای ایستکول و مشخصات هرکدام

 

هم‌چنین ایستکول به‌عنوان اولین دارنده‌ی خط تولید آبسردکن دومنظوره در کشور، با تولید آبسردکن‌های دارای فیلتر تصفیه، نقش مهمی در تأمین کیفیت آب مصرفی برداشته است. آبسردکن‌هایی که علاوه بر شیر آب‌ سرد و گرم مجهز به شیر آب ولرم نیز هستند و قابلیت نصب منبع آب فیلتردار را نیز دارند. قابلیتی که دست‌رسی به یک لیوان آب سالم را مهیا کرده است.

یکی دیگر از نکات مثبت آبسردکن‌های شرکت «ایستکول» تنوع آن‌ها در سایز و اندازه است. «ایستکول» علاوه‌بر تولید آبسردکن‌های ایستاده در مدل‌های مختلفی چون یخچال‌دار، کابین‌دار، منبع ‌مخفی و… آبسردکن‌های رومیزی نیز تولید کرده‌است. محصولی که دست‌رسی به یک لیوان آب سالم و خنک را در کم‌ترین فاصله شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با تهیه‌ی آبسردکنی که مجهز به فیلترهای تصفیه‌ی متعدد آب شهری‌اند، از بابت کیفیت آب مصرفی روزانه آسوده‌خاطر باشید.

آبسردکن‌‌ها با افزایش میزان دست‌رسی افراد به آب قابل شرب، باعث مصرف بیش‌تر آب در طول روز می‌شوند. وقتی شما در محل کار یا منزل‌تان در نزدیکی خود آب سالم در دمای دل‌خواه داشته باشید، بیش‌تر از حالتی که برای نوشیدن آب مجبور به جابه‌جایی در محیط باشید، آب می‌نوشید.

 

با انواع آبسردکن ایستکول آشنا شوید:

انواع آبسردکن ایستکول و مشخصات هرکدام

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *