0

ایستکول در نمایشگاه لوازم خانگی شیراز

بازدید 169

بیست‌وچهارمین دوره‌ی نمایش‌گاه لوازم خانگی ۲۸ تا ۳۱ شهریور در محل دائمی نمایش‌گاه‌های شیراز با حضور شرکت ایستکول برگزار شد.

علاقه‌مندان با حضور در غرفه‌ی اختصاصی ایستکول، از طیف متنوعی از محصولات این برند بازدید کردند. این دوره از نمایش‌گاه با حضور بیش از ۷۰ شرکت‌کننده و در قالب حدود ۵۰۰ غرفه با مجموع مساحت حدود ۱۲۰۰۰متر برگزار شد و پایان روز جمعه ۳۱شهریور به کار خود پایان داد. بسیاری از شرکت‌های حاضر در این نمایش‌گاه، شرایط فروش ویژه‌ای با اقساط و تخفیف‌های مختلف ارائه دادند که از سمت بازدیدکنندگان مورد استقبال قرار گرفت.

شرکت تکران‌ مبرد از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را با تولید یخچال‌های صنعتی در استان قم آغاز کرد و در ادامه طی دهه‌های ۷۰ و ۸۰ تولیدات خود را در زمینه یخچال و فریزرهای سایز کوچک توسعه داد. در سال ۱۳۸۷ اولین خط تولید آبسردکن دومنظوره در ایران را راه‌اندازی نمود.

اینک در دهه‌ی پنجم فعالیت با بیش از ۴۵سال تجربه گران‌بها در عرصه‌ی تولید توانسته با نام تجاری ایستکول در صدر بازار یخچال‌فریزرهای سایز کوچک و آبسردکن‌های دومنظوره در ایران قرار گیرد. انواع یخچال‌های کوچک، یخچال خودرو، دست‌گاه‌های تصفیه‌هوا، آبسردکن و تلویزیون از جمله محصولات ایستکول‌اند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *