0

یخچال‌خودروهای ایستکول به اتو اکسپوی تهران رسیدند

بازدید 73

دهم تا پانزدهم بهمن‌ ۱۴۰۲، نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران با نام شناخته‌شده‌ی «نمایشگاه اتو اکسپو» در شهر آفتاب و به‌همت کانوان ایران نوین برگزار می‌شود که مربوط به خودرو، فناوری‌ها و صنایع وابسته به آن است.

علاقه‌مندان به دنیای خودرو، معمولاً از دل‌بستگان جهان سفر و کمپینگ‌اند. دنبال‌کنندگان تولیدات حوزه‌ی خودرو و تجهیزات مربوط به سفر، ایستکول را بیش‌تر با یخچال‌خودرو به‌خاطر می‌‌آورند که از محصولات پرطرفدار این برند است. ایستکول در این نمایشگاه با محصولاتی که به‌نوعی با «خودرو» و «سفر» در ارتباط‌ هستند، حاضر می‌شود؛ یعنی یخچال‌خودرو و یخچال‌های دی‌سی در ابعاد مختلف.

یخچال‌‌فریرز خودروی ایستکول که دارای کمپرسور آنتی‌شوک است و در حرکت آسیبی نمی‌بیند، در صندوق اغلب ماشین‌ها قرار گرفته و مسافران را از تهیه‌ی هرگونه مواد غذایی و نوشیدنی خنک حین سفر بی‌نیاز می‌کند. یخچال‌های دی‌سی (DC) ایستکول در ابعاد مختلف ۳، ۵، ۹ و ۱۲ فوت تولید شده و از آن‌جا که امکان اتصال به پنل خورشیدی و باتری خودرو دارند، یکی دیگر از محصولات پرطرف‌دار ایستکول از جانب علاقه‌مندان به سفر و کمپینگ هستند.

 

یخچال خودروی ایستکول در نمایشگاه اتو اکسپو

 

محصولات ایستکول با ده درصد تخفیف در اتو اکسپو

اگر به بازدید یا خرید این محصولات علاقه‌مندید، نمایشگاه اتو اکسپوی تهران یک فرصت ویژه برای شما است. در این نمایشگاه، ایستکول محصولات نام‌برده را با ۱۰درصد تخفیف نسبت به قیمت در روزهای عادی خارج از نمایشگاه ارائه می‌کند. در لحظه‌ی تکمیل این مطلب، کارشناسان متعددی از واحدهای بازاریابی، فروش، فروش آنلاین، خدمات مشتریان و… در تدارک برپاشدن غرفه‌ی ایستکول و برنامه‌ریزی برای پذیرایی از مهمانان غرفه در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران هستند که در بازه‌ی زمانی ۱۰ تا ۱۵ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

 

آشنایی کامل با محصولات ایستکول:

فهرست کامل محصولات ایستکول و مشخصات جزئی آن‌ها

 

در روزهای برگزاری از ساعت ۱۰ تا ۱۷ امکان بازدید از نمایشگاه اتو اکسپو وجود دارد که در این ساعت‌ها، کارشناسان مختلف ایستکول راهنمای شما برای بازدید از محصولات این برند هستند. در نظر داشته باشید که در نمایشگاه اتو اکسپوی تهران، می‌توانید از کارشناسان ایستکول کد تخفیف دریافت کنید.

ایستکول علاوه‌بر محصولات مرتبط با نمایشگاه اتو اکسپو و خودرو که بالاتر به آن اشاره شد، در زمینه‌ی تولید انواع یخچال های سایز کوچک، دستگاه تصفیه‌هوا، آبسردکن و تلویزیون است. این برند، در جایگاه نخست تولید یخچال‌های سایز کوچک ایستاده و نخستین دارنده‌ی خط تولید آبسردکن دومنظوره در کشور است. ایستکول در ادامه‌ی حضور در نمایشگاه‌های مهم این‌بار در نمایشگاه خودروی تهران شرکت کرده است. پیش از این و در پاییز امسال، ایستکول در نمایشگاه آفرود و با تمرکز روی محصولات مرتبط با سفر شرکت کرد و پس از آن با حضور فعال در نمایشگاه‌های معتبر لوازم خانگی در سراسر کشور (در شهرهایی نظیر تهران، شیراز، تبریز و مشهد) تمامی محصولات خود را در اختیار بازدیدکننندگان قرار داد.

 

از نمایشگاه‌های قبلی ببینید:

گالری تصاویر حضور ایستکول در نمایشگاه‌های مختلف

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *