0

اولین خرید برای تابستان امسال: آبسردکن رومیزی

آبسردکن رومیزی
بازدید 105

ایستکول دارنده‌ی اولین خط تولید آبسردکن دومنظوره در کشور است که حالا با پنج‌دهه تجربه‌ در این عرصه، به تنوع و کیفیت بالایی از ساخت انواع آبسردکن رسیده است. در این یادداشت می‌خواهیم به‌طور مشخص درباره‌ی آبسردکن رومیزی ایستکول نکاتی را ا شما در میان بگذاریم.

 

آبسردکن رومیزی یک پیشنهاد مناسب برای استفاده در محیط‌های کوچک است. اغلب آبسردکن‌ها در ابعاد بزرگ به‌خصوص با ارتفاع زیاد ساخته می‌شوند و در مراکز درمانی، اداری و تجاریِ شلوغ به‌کار می‌آیند. یکی از دلایلی که خیلی از افراد را از استفاده از آبسردکن در منزل و محیط کار منصرف می‌کند، اشغال حجم زیادی از فضای خانه است. آبسردکن رومیزی درست برای رفع چنین مشکلی طراحی و تولید شده است.

تصور ما از آبسردکن عموماً به دستگاه‌های ایستاده با ارتفاع زیاد است که در مراکزی با تعداد مراجعه‌ی زیاد از آن استفاده می‌شود. آبسردکن رومیزی این تصور عمومی را به‌هم می‌زند. می‌توانید این دستگاه را روی میز کار، اوپنِ آشپزخانه با حتی در یکی از قفسه‌های موجود در خانه یا محل کار قرار داده و همواره به آب با دمای مطلوب دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین مزیت استفاده از آبسردکن رومیزی افزایش امکان دسترسی به آب خنک در تابستان و در منزل و محل کار است. زمانی که افراد به آب مطلوب دسترسی بیش‌تری دارند، ناخودآگاه بیش‌تر آب می‌نوشند.

 

مزایای استفاده از آبسردکن رومیزی

یک. موقع تهیه‌ی آبسردکن رومیزی دغدغه‌ی محل قرارگیری آن در محیط خانه یا محل کار را ندارید. این آبسردکن‌ها به‌راحتی روی کابینت، اوپن آشپزخانه، میز و … قرار می‌گیرند و فضای خاصی از محیط را اشغال نمی‌کنند.

دو. وزن این آبسردکن‌ها خیلی کم است. این ویژگی در مقایسه با آبسردکن‌های عموماً سنگینِ ایستاده موقع جابه‌جایی و اثاث‌کشی یک مزیت عمده به‌حساب می‌آید. مسائلی مثل اثا‌ث‌کشی‌، تغییر محل کار، تغییر اتاق شخصی یا اتاق کار همواره برای افراد دغدغه‌ی جابه‌جایی ایجاد می‌کنند. آبسردکن رومیزی بی‌دردسر از جایی به جای دیگر منتقل می‌شود.

سه. بسیاری از آبسردکن‌های رومیزی قابلیت نصب منبع فیلتردار دارند و در عین اشغال کم فضا، برای شما امکان استفاده از آب سالم در دمای مطلوب فراهم می‌کنند.

چهار. یک آبسردکن رومیزی با قابلیت خروجی آب داغ، نوشیدن چای و قهوه حین کار را فراهم می‌سازد و شما را از وسایل برقی دیگر برای گرم‌کردن یا جوشاندن آب بی‌نیاز می‌سازد.

پنج. بعضی از آبسردکن‌های رومیزی به جالیوانی مجهزند. این امکان به‌خصوص در محل کار یک مزیت برای استفاده‌ی آسان به‌حساب می‌آید.

 

 

آبسردکن رومیزی یا ایستاده؟

انتخاب آبسردکن با معیار ایستاده یا رومیزی بر مبنای بزرگی محیط مورداستفاده و تعداد افرادی‌ که از آن استفاده می‌کنند، بستگی دارد. پیشنهاد می‌شود در خانه‌ها با تعداد دفعات استفاده‌ی محدود افراد یک خانواده‌ی متوسط، حتماً از آبسردکن رومیزی استفاده شود. چراکه هم محیط کم‌تری اشغال می‌کند و هم از نظر مصرف انرژی انتخابی بهینه‌تر نسبت به آبسردکن ایستاده است.

اگر محل کارتان فضایی کوچک مثل بک گالری یا دفتر کار شخصی یا اتاقی با تعداد نفرات محدود است، آبسردکن رومیزی انتخاب بهینه‌تری به‌حساب می‌آید. از آبسردکن یستاده معمولاً در محیط‌های کاری استفاده می‌شود که تعداد زیادی از کارمندان در طول روز به‌طور مرتب از آن استفاده می‌کنند.

 

آبسردکن رومیزی برای فریلنسرها

یکی از شیوه‌های رایج کار در عصر جدید، کار به‌صورت فریلنسری و دورکاری است که اغلب در محیط خانه یا دفتر کار خصوصی یا شراکتی انجام می‌شود. آبسردکن رومیزی پیشنهادی مناسب برای فریلنسرها است که هم در فصل تابستان آب موردنیاز را تأمین می‌کند و از این جهت می‌تواند یکی از اولویت‌های خرید در این فصل باشد و هم آب داغ موردنیاز برای تهیه ی چای، قهوه‌ی فوری و دیگر نوشیدنی‌های گرم را فراهم می‌سازد و علاوه‌بر این‌ها، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

 

مشخصات آبسردکن رومیزی ایستکول

ایستکول در ادامه‌ی روند تولید لوازم خانگی در ابعاد کوچک متناسب با نیازهای اداری، درمانی، تجاری و البته مسکونی آبسردکن‌های رومیزی تولید و عرضه می‌کند.

در دکوراسیون‌های جدید خانه‌ها و فضاهای شخصی، از لوازم خانگی در ابعاد کوچک مثل یخچال‌های 3 یا 5 فوت برای اتاق خواب یا یخچال ویترینی برای اتاق خواب یا آشپزخانه استقبال می‌شود. آبسردکن رومیزی ایستکول هم در فضاهای کوچک شخصی پاسخ‌گوی نیاز به مصرف آب سرد و آب داغ است.

آبسردکن رومیزی استکول مدل TM-DW414 با ارتفاع 55سانتی‌متر به‌راحتی قابلیت استفاده در اغلب فضاهای خانه و محل کار را دارد و به‌علت وزن کم و حجم مناسب به‌آسانی جابه‌جا می‌شود.

این مدل از آبسردکن ایستکول با رنگ سفید، سه خروجی آب به حالت‌های سرد، ولرم و داغ دارد. قابلیت نصب جالیوانی و منبع فیلتردارد از دیگر ویژگی‌های این محصول ایستکول است.

 

با آبسردکن ایستکول بیش‌تر آشنا شوید:

آبسردکن رومیزی ایستکول مدل TM-DW414

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *