با تبریک سال نو و آرزوی سالی بهتر پیش‌ِروی شما هم‌راهان همیشگی ایستکول، به اطلاع می‌رساند، با توجه به ازدحام در سیستم حمل‌ونقل کشور در روزهای پایانی سال، ارسال کالاهای خریداری‌شده از ایستکول در این روزها برای تهران و شهرستان‌ها به‌شرح زیر است:

-ارسال به تهران: ارسال کالاهایی که از روز ۲۶اسفند سال ۱۴۰۲ به‌بعد خریداری ‌شده‌اند، با اولویت ناشی از زمان خرید، از روز ۶فروردین سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

-ارسال به شهرستان‌ها: ارسال کالاهایی که از روز ۲۳اسفند سال ۱۴۰۲ به‌بعد خریداری ‌شده‌اند، با اولویت ناشی از زمان خرید، از روز ۱۵فروردین سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است، ساعت پاسخگویی تلفنی شرکت در ایام نوروز، 9 الی 14 می‌باشد.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ۱۴۰۰

نمایشگاه ها

حضور ایستکول در در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی تهران

نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی یکی از رویدادهای بزرگ کشور است که هرساله توسط انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران برپا می‌شود. بیست و یکمین دوره این نمایشگاه در تاریخ ۲۹ آذر الی ۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و شرکت ایستکول نیز در این نمایشگاه حضور داشت.این رویداد مؤثر مثل اغلب نمایشگاه‌های مهم داخلی و بین‌المللی فرصت بسیار خوبی را فراهم می‌کند  تا بتوان علاوه بر رشد کسب‌وکار، عقد قرارداد همکاری و تبادل اطلاعات، منجر به رشد و توسعه صنعت لوازم‌خانگی کشور شد تا تأثیر زیادی بر روی صنایع بالادستی و قطعه‌سازی در راستای اشتغال‌زایی داشته باشیم

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ۱۴۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-43628

به مشاوره احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات مشاوران مجموعه سریعا با شما تماس خواهند گرفت.