با تبریک سال نو و آرزوی سالی بهتر پیش‌ِروی شما هم‌راهان همیشگی ایستکول، به اطلاع می‌رساند، با توجه به ازدحام در سیستم حمل‌ونقل کشور در روزهای پایانی سال، ارسال کالاهای خریداری‌شده از ایستکول در این روزها برای تهران و شهرستان‌ها به‌شرح زیر است:

-ارسال به تهران: ارسال کالاهایی که از روز ۲۶اسفند سال ۱۴۰۲ به‌بعد خریداری ‌شده‌اند، با اولویت ناشی از زمان خرید، از روز ۶فروردین سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

-ارسال به شهرستان‌ها: ارسال کالاهایی که از روز ۲۳اسفند سال ۱۴۰۲ به‌بعد خریداری ‌شده‌اند، با اولویت ناشی از زمان خرید، از روز ۱۵فروردین سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است، ساعت پاسخگویی تلفنی شرکت در ایام نوروز، 9 الی 14 می‌باشد.

تندیس طلایی شرکت تکران‌مبرد در ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری

اخبار

ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی، نهم خردادماه 1401 با حضور مدیران صنعت و تجارت کشور، در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای ج.ا.ا برگزار شد.

در راستای این همایش، شرکت‌های تولیدی کشور بر اساس شاخص‌های مرتبط با حوزه‌ی رضایتمندی مشتری ارزیابی شدند و شرکت تکران‌مبرد به‌عنوان شرکت برتر در حوزه‌ی مشتری مداری برگزیده و تندیس طلایی به این شرکت اعطا شد.کسب تندیس طلایی در ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری
حمید زارع زاده، مدیر واحد خدمات مشتریان شرکت تکران‌مبرد به نمایندگی از این شرکت در مراسم حضور داشت و تندیس طلایی را دریافت کرد. رعایت حقوق مشتریان همواره از مهم‌ترین اهداف ایستکول بوده و شرکت تکران‌مبرد طی ۴۵ سال فعالیت مستمر، این هدف را با جدیت دنبال کرده است. امید است که شرکت تکران‌مبرد با جلب رضایت مشتریان در این مسیر پیشتاز بماند.

 

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تندیس طلایی شرکت تکران‌مبرد در ششمین اجلاس رضایتمندی مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

021-43628

به مشاوره احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات مشاوران مجموعه سریعا با شما تماس خواهند گرفت.